Mircea Druc critică guvernarea de la Chișinău: Dacă ai uitat poezia, coboară de pe scenă

Primul premier al Republicii Moldova, Mircea Druc, consideră că actuala guvernare de la Chișinău nu ar trebui să aștepte “pomene” de la statele europene și organizațiile internaționale, dar să garanteze siguranța cetățenilor săi de sine stătător.

“Dacă vreți să înțelegeți ce se va întâmpla cu Republica Moldova și cu Tiraspolul, urmăriți situația din Ucraina. Dintotdeauna Republica Moldova a fost depedentă de relațiile Moscovei cu Kievul”, a spus Mircea Druc pentru Moldova.ORG.

Fostul premier a menționat că autoritățile de la Chișinău nu manifestă seriozitate și nu trebuie să aștepte ajutor, dar să fie gata în orice moment să intervină pentru a-și apăra cetățenii. “Situația nu e ca în 1992, când noi încă nu eram recunoscuți de ONU. Atunci nu aveam nici armată. Aveam doar poliție. Nu avem absolut nimic. Acum toată lumea duce în brațe Chișinău, toată lumea dădăcește Republica Moldova. Trebuie să fie pregătiți să se apere singuri, așa cum s-a apărat în prima etapă Cecenia”, a explicat acesta.

“Dacă nu ești în stare să asiguri securitatea cetățenilor, trebuie să dispari. Dacă ai uitat rolul, dacă ai uitat poezia, dă-te jos de pe scenă. Există acum un ministru al Apărării? Nu. În jur toată lumea se pregătește de război, iar conducerea de la Chișinău dă jos ministrul Apărării. Unde s-a mai văzut așa ceva? Cum poți într-o asemenea situație de urgență să nu ai un ministru al Apărării?”, a adăugat acesta.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.